Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posílám karmu - moc pěkné - když jsem někde z Čech, nejraději používám "Prag" a "Miidlde Europe" - podle toho, jak jsem daleko, jestli na Lago di Garde, nebo na Novém Zélandu

0 0
možnosti

No jednou jsem v oblíbené hospodě udělal mezi běžnými návštěvníky test. Spočíval v tom, napsat správný název zemí s námi sousedícími, jejich hlavní město a jméno prezidenta. Musím přiznat, že jsem nad úrovní našich znalostí docela zíral.

0 0
možnosti

S82a13r76a 27N36o93v56a

18. 5. 2019 7:13

Je hezké, že se je snažíte pochopit. Hlavně potom, co Čečnsko házíte do bývalé Jugoslávie...

0 0
možnosti
Foto

Ale já Čečensko do bývalé Jugoslávie neházím, tak blbá zase nejsem. Asi jste to špatně pochopila, protože o našem klidném rozdělení se Slovenskem, na rozdíl od válečného Jugoslávie, píšu jako o minulé události, na okraj a vysvětlení, že jsme mírumilovný stát, kdežto o válce v Čečensku jako o něčem, co bylo v té době aktuální.

2 0
možnosti

Zajímavé.

Vzpomněl jsem si, že když jsem přijel prvně za rodinou manželky na vesnici v thajském vnitrozemí, tak mě podobné dotazy, kde leží ČR, nepřekvapovaly.

Teta se ptala na tu strašnou válku s Chorvatskem, když jsem jí řekl, že s Chorvatskem jsme neválčili, tak řekla: No jo, vy jste vlastně válčili s Lotyšskem...

Potom se chytili na Československo.

Samozřejmě, nečekal jsem, že na thajské vsi přesně trefí polohu země, kde žije jen o trochu víc lidí, než v Bangkoku.

A naopak, překvapilo mě, že naší zemičku lokalizovali celkem dobře, s odchylkou pár set km.

Ale, že Italové jsou na tom podobně, to jsem nečekal.

Celkem ignoranti, ne?

Prima nápad, s tím bulharským mořem. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 17,23
  • Průměrná čtenost 1072x
I když už v Itálii nežiju, stále zůstává v mém srdci.