Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

No jo no , za Brenerem první Gril a šup tam .

1 0
možnosti
DH

D97a52v90i74d 65H59o17r51á66k

29. 4. 2019 20:50

Nevím, ale Itálii mám strašně rád, možná i proto, že moji prababičku, kterou jsem trošinku nepatrně ještě stihl poznat, si sem přivedl praděda v době před první světovou válkou a tak nějak asi mám cosi v genech, že tam rád jezdím.

Sice z kávových nápojů si dělám nejčastěji "českého turka", za což by mě vlastně v celém světě nejspíše považovali patrně za naprostého barbara. Ale pokud se tam dostanu, tak hned první zastávkou za hranicemi je vždy první benzínová pumpa, kde si dávám, také pravidelně na stojáka, klasické "Café espresso ristretto" a má opravdu zázračnou chuť a moc. Zpravidla na cestu vyrážíme někdy po půlnoci a když si dám tenhle nápoj tak mi ani nepřijde, že jsem vlastně nespal, jak mě okamžitě povzbudí.

Jak píšu jsem v oblasti nápojů laik a znalostmi amatér, a tak dokáži navzdor všem odborníkům prohlásit, že pro mě jsou zpravidla nejlepšími kávovými nápoji ty, které si mohu dát na většině italských benzinových pump.

...ale jen za úsměv jsem jej nikdy nedostal, a o tom si mohu nechat tak akorát zdát. A tak o to více Vám tuhle výhodu přeji, a možná i trošinku závidím.

1 0
možnosti
JZ

Ja, protoze moje babicka byla Slovenka, si delam slovenskeho turka. Ten je na rozdil od ceskeho turectejsi, protoze Slovensko je Turecku bliz nez Cechy. Moravsky turek je neco mezi ceskym a slovenskym.

0 0
možnosti
VV

Nabudila jste mne, takze jsem si udelal 25 ml ristretto, a nezustalo pri jednom.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^jo Kimbo Napoletano to je kafíčko-a k tomu vanilkovým cukrem lehce zaprášená sfogliatta -to miluju:-)

jinak všimla jsem si že v předchozím blogu píšete o pedofilních kněžích a tak... jestli vám mohu poradit z osobní zkušenosti bacha na to, pár podobných článků a podle některých místních jste nepřítel církve a všech věřících a obviní vás že šíříte náboženskou nenávist a už jedete...věřte miLidé jsou otrávení všemy skandály kolem církve. Pedofilií, utajovanými vraždami, vatikánskou pseudobankou, která nejspíš slouží k praní špinavých peněz.

Zdroj: https://zejdlova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=326010

1 1
možnosti
JS

Početla jsem si, díky :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 17,23
  • Průměrná čtenost 1072x
I když už v Itálii nežiju, stále zůstává v mém srdci.