Klára Žejdlová

I když už v Itálii nežiju, stále zůstává v mém srdci.
  • Počet článků 48
  • Celková karma 17,23
  • Průměrná čtenost 1072x

Klára Žejdlová

Taky chytáte ryby na asfaltce?

Já vím, že to je úplná blbost, že ryby přeci žijí ve vodě, ale když se zadaří, tak se i na silnici dají ryby chytat...

11.4.2023 v 17:53 | Karma: 12,96 | Přečteno: 382x | Diskuse| Osobní

Klára Žejdlová

Nechtěla jsem tu psát o politice, ale....

prostě to nejde se neozvat. Ano, přiznávám, volila jsem knížete. Volila jsem toho, kdo to umí lépe v diplomacii a jde mu o reprezentování, ne o cpaní se do politiky.

3.2.2013 v 20:22 | Karma: 8,32 | Přečteno: 247x | Diskuse| Osobní

Klára Žejdlová

Vánoční blog: Dárek z Kalábrie

Moje prababička prý na Vánoce dávala na stůl o talíř navíc, neboť hostila jednoho místního samotáře. U nás se prázdný talíř na stůl nedává, ale pokud je třeba, stačí ho přidat. Klidně i dva.

16.12.2012 v 14:50 | Karma: 6,85 | Přečteno: 224x | Diskuse| Osobní

Klára Žejdlová

Máte kočku stejné barvy, jako vaše dveře?

Já naštěstí jo. Čirou náhodou k nám tenkrát v baru na pláži přišel krásný bílý kocourek. A už u nás zůstal. Kocour cestovatel, léto v Itálii, zima v Čechách. Ani neví, jakou mi tenkrát prokázal službu. Já pomohla jemu, on netušíc (a tenkrát jsem to netušila ani já, jak se bude za pár let hodit) pomohl mně.

10.11.2012 v 16:09 | Karma: 11,76 | Přečteno: 1115x | Osobní

Klára Žejdlová

Proč tenhle blog?

Vždycky jsem byla psavý typ. Psavý a přemýšlivý. Neexistuje snad jediná minuta dne, kdy bych nad něčím nepřemýšlela. Občas si říkám, že bych ten můj mozek potřebovala vypnout, ale ono to nejde. Tak si říkám, že bych měla začít psát, ale není to zase tak jednoduché. Sice píšu všema deseti, ale na to, jak rychle se mi myšlenky honí hlavou, je to pořád pomalu. A chodit celý den s diktafonem se mi taky nechce. Nakonec jsem se rozhodla pro blog. Třeba se mi nakonec něco na papír...pardon, na obrazovku...podaří dostat. Jen tak to, co se mi zrovna honí hlavou. A třeba se to někomu bude i líbit.

5.11.2012 v 19:21 | Karma: 8,15 | Přečteno: 804x | Diskuse| Ostatní